diedje.reismee.nl

Cairns

Na weer een ontzettend lange rit, bus dit keer, zijn we dan eindelijk in Cairns aangekomen. Eerste indruk...denk wel een van de beste plaatsen waar we tot nu toe zijn geweest! Ons hostel zit ook lekker centraal, dus het is rollen en we zijn bij een supermarkt en alle uitgaansgelegenheden zitten ook om de hoek. Woensdagavond 20-03 kwamen we hier aan en zijn die avond heerlijk op tijd ons bedje in gedoken. Donderdag wel wat regen gehad (nog steedsdik 30graden) dus hebben we Cairns kunnen verkennen. Mensen zijn hier hier erg gezellig en vooral 'no worries'! Wat een heerlijke stad dit. Vanaf donderdagavond waren we wel in elke club te vinden. De mannen hier zijn ook zo aardig naar ons. Je hoeft ze alleen maar aan te kijken en je krijgt al een drankje aangeboden en dat is niet heel vervelend aangezien de drankjes hier niet heel goedkoop zijn. We hebben heir wat local people ontmoet waar we vrijdag mee gaan eten en zaterdag nemen ze ons mee naar een van de regenwouden. We zijn afgelopen zaterdag met de Down Under reef cruise naar het GReat Barrier Reef gegaan. Daar heb ik een intro dive gedaan voor ongeveer een half uur. Wat was dit gaaf! We hadden geen zon, maar alsnog was het reef prachtig om te zien! Daarna nog even gesnorkeld en heb ik nog een haai gezien. Was niet zo heel grote haai gelukkig, en nemo hebben we nog gespot. Dus na een bewolkte dag toch nog verbrand terug gegaan.
Verder heb ik nog een skydive staan die me deze week nog staat te wachten. Toen ik hem boekte zei ik, doe maar snel want anders ga ik hem cancelen. Dus ik word morgen om 7uur in de ochtend al opgehaald. No turning back dus. Verder blijven we hier de rest van de week. We zijn druk bezig met het zoeken voor wat werk, zodat we wat langer in Cairns kunnen blijven.
That's it again!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!