diedje.reismee.nl

Alweer een maandje weg

Gister was de dag dat we alweer een maand weg zijn van thuis. Wat gaat de tijd toch snel. Ik dacht dat de eerste dagen de langste ever waren, maar wat is het eigenlijk snel gegaan. Dus nog maar even een up to date, omdat mijn laatste berichtje alweer zo lang geleden is. We zijn in de tussentijd bij Newcastle en Byronbay geweest. Newcastle hebben we weer mooie stapavondjes beleefd, maar verder was er niet heel veel te zien. In Byronbay hebben we voor het eerst wilde dolfijntjes gespot! Ik was zoo gelukkig. We hebben er denk ik wel een uur naar gekeken en we vonden het zo speciaal dat we het iedereen wilden vertellen. Anderen mensen die voorbij liepen, keken ons aan of we achterlijk waren haha. Blijkbaar was het voor die mensen heel normaal om dolfijnen te zien. Twee nachten in Byronbay en door naar Brisbane. Ik wilde zeker niet langer bijven in Byron, want het hostel was echt zo smerig! Gelukkig hadden we in Brisbane een heerlijk, schoon hotel. We hebben weer contact gehad met iemand uit Den haag, die hier met de auto rondreist. Hij wilde graag benzine splitten en wij voor ons scheelde dat ook veel geld. Dus van Brisbane naar Airlie Beach zouden we met de auto gaan. Eerste stop was in Rainbow beach. Ook daar gelukkig een schoon hostel, waar eind van de middag aankwamen. Nog even de zee in voor verkoeling, want wat was het weer warm vandaag! In de avond wilden we voor zonsondergang naar een sand dune gaan, maar we waren iets te laat dus hadde hem weer gemist. Kan ons alleen weer overkomen. Dus de volgende ochtend om 5uur opgestaan met Harold om de zonsopgang te zien! Deze keer is het ons wel gelukt en heb ik heel wat mooie foto's kunnen maken. Ontbijdje om half 8 en om 9 uur weer de auto in voor een lange rit naar Rockhampton/Emus beach. Wat een spectaculaire autorit. Zo veel mooie dingen gezien. Foto's moet ik snel nog maar even op de site plaatsen. Eind van de middag waren we aangekomen bij het hotel in emus beach. Waren kapot van de reis, dus een heerlijk lange douche genomen en lekker slapen. Wat uiteindelijk niet zo lekker was als ik hoopte. Paar keer wakker geworden door allerlei geluiden. Volgende ochtend brak de auto in om 9uur en vertrokken naar Airlie beach. We zouden dinsdag een tour naar de Whistsunday's doen, maar vanwege het weer is dit gecanceled. Zo erg was het bij het hostel niet, maar blijkbaar bij de stranden dat het toch te heftig was voor de boot. Dus heerlijk een middag lekker bijkomen.

Nou dit was de up to date weer. Foto's komen snel. Dan kan ik jullie lekker jaloers maken met de mooie dingen die we al gezien hebben!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!